18a Jornada del llibre ebrenc. 1a taula · Tema «10 accions de neuromàrqueting per emocionar, influir i millorar l’experiència a la biblioteca»


Plaça de dalt

Autor/a: Sílvia guinart
Estil / Públic: Litterarum 2021
Literatura de:

[ADREÇAT ESPECIALMENT A BIBLIOTEQUES PÚBLIQUES · PLAÇA DE DALT · EN DIRECTE A WWW.LITTERARUM.CAT]

El 95 % de les decisions que prenem diàriament no són racionals, per això l’efectivitat del neuromàrqueting es basa en aquest comportament inconscient dels individus. En aquesta xerrada a càrrec de Sílvia Guinart, formadora i consultora internacional especialitzada en neuromàrqueting i neurociències, coneixerem com el neuromàrqueting utilitza les neurociències per aconseguir informació sobre com els usuaris de les biblioteques prenen decisions, per predir així el seu comportament, vendre més serveis i productes i connectar millor a nivell emocional amb ells.

Moderadora: Maria Josep Clua, directora de la Biblioteca Comarcal de Móra d'Ebre.

A continuació, adquisició dels llibres ebrencs per part de les biblioteques públiques ebrenques assistents.

Aquesta activitat compta amb el suport i col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.